Campagnes
& events

U Blij Wij Blij

De bedrijfscampagne U blij Wij Blij hielp het Amsterdamse trambedrijf GVB aan meer werkplezier en klantvriendelijkheid. Een jarenlang lopende campagne, met communicatiemiddelen, trainingen, scholing en events.
Opdrachtgever: GVB Amsterdam

4.+U+Blij+Wij+Blij+-+GVB-1.jpg

HEFTRUCKHELDEN

Een landelijke campagne en hulpmiddelen voor bedrijven om ongelukken met en door heftrucks terug te dringen. De campagne HeftruckHelden was in 2012 Winnaar van de Nederlandse Goede Praktijken Competitie en tevens Winner European Best Practice Award. 
Opdrachtgever: Gezond Transport

5.+HeftruckHelden.jpg

oudtopia

Hoe voelt het om oud en zorgafhankelijk te zijn? Dat kun je ervaren in Oudtopia. Het is een ervaringsleren op en top. Zorgprofessionals, studenten, mantelzorgers, buren en ieder ander die om senioren geeft ervaart er aan den lijve wat goede en slechte ouderenzorg inhoudt.
oudtopia.nl

2.+Oudtopia.jpg

DRIVE

DRIVE (Droombaan, Relax, Inkomen, Verandering, Energie) is een methode en een campagne voor transportbedrijven en mbo-opleidingen. Het zet aan tot dialoog over gezondheid, werk, opleiding en toekomst: positief, concreet en persoonlijk. Het maakt het abstracte thema duurzame inzetbaarheid aansprekend en uitvoerbaar.
Opdrachtgever: Sectorinstituut Transport en Logistiek

6.+DRIVE+.jpg

safety safari

Op een leuke en makkelijke manier stijgen op de veiligheidsladder? Dat kan met Safety Safari: een prikkelende en rakende aanpak om samen met medewerkers beter risico’s te herkennen en te reduceren. Met tal van praktische tools.
safetysafari.nl

3.+Safety+Safari.jpg